"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום רביעי, 21 במרץ 2012

אין לי רעיון לארוחת צהריים להיום

יש לכם רעיונות בשבילי?
מה מתבשל אצלכם היום?

11 תגובות:

  1. אצלנו יהיה מרק קישואים, או פיצת קישואים (קישואים מגוררים עם קצת ביצה וקמח כבסיס, במקום בצק), או אולי צ'ילי צמחוני.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  3. לזניה צמחונית, סלט טוב...

    השבמחק
  4. קלאסי עוף בתנור עם תפוא ובטטות
    רוטב יין לבן לימון פפריקה כמון ועוד

    השבמחק
  5. נראה לי שנלך על מנת הבית לאחרונה (אחרי שאכלתי כזה אצל חברה): בסיר על הגז ירקות בחלב קוקוס עם קארי, מלח, פלפל, אפשר קצת סןיה - כמה פשוט ככה טעים, פלוס טופו או חזה עוף חתיכות קטנות שמוסיפה ממש בסוף. ירקות: בצל, שום, ג'ינג'ר, תפ"א אחד, גזר, ואפשרגם: קישוא, אפונה ירוקה, שעועית ירוקה, גמבה אחת, בסוף כוסברה קצוצה, עלים ירוקים (יש עלי צנונית מהאדנית :)
    וזה יחד עם אורז מלא עגול
    תמיד טעים

    השבמחק
  6. אחלה רעיונות יש פה...

    השבמחק
  7. אמנם כבר לילה אבל...
    למחר הכנתי פלפלים ממולאים בבשר ואורז (תעורבת שנשארה מהקציצות שכתבת עליהם לפני שבועיים עם צנוברים רוטב מתקתק וכו!)
    בנתיים שמתי עוף במרינדה (סתם רגיל- קטשופ, סויה, צ'ילי וכו) כדי שיהיה לכל הסופשבוע-
    והכי חשוב- כרגע הכנסתי למשרה- חזה הודו, על מנת שיהפוך בעוד יומיים לפסטרמה - גם מהבלוג שלך. בקיצור- את מספקת לי השראה 24/7!
    אז לילה טוב :)

    השבמחק
  8. איזה כיף לשמוע, אפרת. נשמע מעולה!
    זה עושה הרגשה טובה להכין במנות גדולות לכמה זמן, נכון?
    על אף שאני אוהבת לבשל כמעט בכל יום, לפעמים כשאני עושה את זה זה נותן תחושה של יעילות ושקט כזה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת לבשל פעמיים בשבוע ובשאר הימים לנוח על זרי הדפנה :)
      ועדכון- הפסטרמה יצאה מעולה!!

      מחק
  9. יש לכן במקרה מתכון טוב לירקות שורש בתנור ?
    אף פעם זה לא יוצא לי כמו שצריך, אני כבר לא יודעת איך ומה לעשות!
    מה דעתכן ?

    תודה רבה !

    השבמחק
    תשובות
    1. עשי פה חיפוש על "ירקות" ועל "תנור" יש לא מעט כאלה...
      למה כוונתך ב"ירקות שורש"?

      מחק