"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום חמישי, 21 בינואר 2016

*** חדש!!!*** מסלול הדרכה וסופרוויז'ן למטפלים

בהתרגשות רבה אני פותחת את מסלול ההדרכה והסופרוויז'ן למטפלים!

המסלול מיועד למטפלים מתחומי הרפואה המשלימה, תזונה, הריון ולידה, סיעוד, רפואה, מורים ליוגה ולפעילות גופנית ועוד.
מטפלים המשלבים שיטות טיפוליות שונות, או כאלה המעוניינים להרחיב את קהל המטופלים שלהם בתחומי ההתמחות שלי, מטפלים בתחילת דרכם, סטודנטים ועוד.

אני נטורופתית N.D. משנת 2002 ויועצת הנקה מוסמכת IBCLC משנת 2008.
מעבר לעבודתי הטיפולית הפרטנית, לאורך השנים כתבתי אינספור מאמרים, ניהלתי פורומים מקצועיים וקבוצות פייסבוק מקצועיות ואני ממשיכה לעשות כך בעודי מנהלת בלוג. אני מלמדת במסגרות שונות ופעילה ביוזמות קהילתיות וחברתיות.
ניתן לקרוא עוד אודותיי



תחומי העיסוק וההתמחות שלי הם:
  • תזונה פליאוליתית/ קדמונית/ אבולוציונית
  • תמיכה בנשים בשנות הפריון שלהן: לקראת הכניסה להריון, בהריון, לאחר הלידה, בהנקה
  • תזונת תינוקות וילדים
  • תזונה משפחתית
  • תמיכה בתהליכי שינוי תזונתיים ביום יום- איך מתארגנים בבית, מתכונים, התמודדות עם הסביבה ועוד
  • תמיכה באנשים החולים במחלות אוטואימוניות ודלקתיות כמו: צליאק, קרוהן, קוליטיס, סוכרת, MS, דלקות פרקים, האשימוטו, לופוס ועוד, בפרוטוקולים תזונתיים מגוונים
  • כתיבה מקצועית ושיווקית באינטרנט: כתיבת מאמרים, ניהול פורומים מקצועיים וקבוצות פייסבוק, אחזקת בלוג ועוד
Thanks to Miguel for the link to a noise reduction package this is a much better version of a previous upload . You can download the noise reduction package for free here, it is really good http://www.neatimage.com/- download.html<br />I dec...
שנקבע לנו פגישה?

מה כולל מסלול ההדרכה?

ההרשמה למסלול ההדרכה היא על בסיס חודשי.
ניתן להירשם לחודש בודד, או לתקופה של כמה חודשים (מומלץ!).

כל מטפל שנרשם למסלול ההדרכה זכאי לשיחת הכרות של 45 דקות עמי- בקליניקה או בעזרת הטלפון או סקייפ (כך שאין מגבלות גיאוגרפיות).
לאחר מכן נקיים מפגשי הדרכה קבועים של 30 דקות, אחת לשבוע.  בהם ייבחנו תיאורי מקרה ספציפיים, נערוך סיעורי מוחות, יילמדו נושאים יותר לעומק, והמטפל יקבל הפניה להמשך לימוד והעמקה, בהתאם לצורך

כמה זה עולה?

*** מחירי הכרות להשקת המסלול ***

עלות חודשית של 250 ש"ח.
מסלול הדרכה של 3 חודשים- 700 ש"ח (הנחה של 50 ש"ח).
מסלול הדרכה של 6 חודשים- 1380 ש"ח (הנחה של 120 ש"ח).


את התשלום ניתן לבצע בהעברה בנקאית, בצ'ק או במזומן.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה