"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שני, 4 באפריל 2016

סלט אביבי עתיר שומן

כי כשמתחיל להתחמם אני לא יכולה לאכול ארוחה שלמה מבושלת.
זה כבד לי מדיי פשוט.

אז מה יש לנו פה?
פסטרמה בייתית שהכנתי אתמול (משתדלת להכין כמות גדולה, כדי שיישאר לפחות לעוד יום ונוכל לאכול קר, או לחמם)
בטטה בתנור עם הרבה שמן קוקוס
שאריות סלק בתנור עם הרבה שמן קוקוס (מאתמול)
סלט ירוק עם: חסה, בצל ירוק, בזיליקום וגמבה אדומה עם רוטב על בסיס (הרבה) שמן זית, חרדל ומעט מייפל, אבקת שום ומלח



אפשר גם להוסיף אבוקדו, למי שרוצה, או זיתים.
לנו זה ממש הספיק!


לגירסא צמחונית אפשר להחליף את הפסטרמה בביצים או בדגים למיניהם, לפי ההעדפות התזונתיות שלכם.

חמסין נעים לכם!