"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום רביעי, 11 בספטמבר 2019

אני רק הכנתי דלעת בתנור, אתם הצעתם מה לעשות איתה

לפני יומיים כתבתי בקבוצת "המטבח הפתוח של ורד לב" את הפוסט הבא

"חתכתי לי דלעת, הכנסתי לתנור עם שמן קוקוס ומלח.
מה הייתם עושים איתה אחרי זה?"





משם אתם כבר המשכתם עם שלל הצעות מעניינות ומעוררות תאבון 😋

מלאכול אותה כמו שהיא ועד לעוגת דלעת, עוף עם דלעת, קובה דלעת, ספגטי עם דלעת ודלעת שלמה ממולא שהציעה אורלי.
מה שלקח אותי ישר למחשבות על מילוי של תערובת של בשר טחון עם בצל, שום, ירוקים וצנוברים.
קצת דומה למה שמאיה כתבה לנו פעם


קרן הציעה לפזר עליה גבינת עיזים וטימין ולהכניס שוב לתנור.
ואני מייד חשבתי על סלט של קוביות דלעת מבושלת עם קוביות גבינה מלוחה, בזיליקום, רוקט, חסה/ עלי בייבי ופיסטוק/ פקאן/ צנוברים. 


רעות אמרה שיש לה מתכון של קציצות ברוטב דלעת וקארי ושאפשר לאכול את הרוטב כמרק בכלל.

לימור הציעה לשלב עם קרם קוקוס, לימון ובצל ירוק.

יש לכם עוד רעיונות?
מה אתם תכינו עם פרוסות דלעת שכאלה?

מוזמנים לכתוב פה בתגובות, או להצטרף לדיון בקבוצה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה