"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שבת, 14 במרץ 2020

קייטנת אמהות- קבוצת וואטסאפ סגורה לליווי תזונתי וריגשי

החופשה הכפויה הזו תפסה את כולנו בהפתעה.
פתאום כל בני המשפחה בבית, צריכים לאכול 3 ארוחות ביום.
לא כולם מתורגלים בזה.

אם את מוצאת את עצמך חוששת, חסרת רעיונות וכיוונים ותוהה איך תצליחו לדאוג לאוכל מזין לכל בני הבית כל יום במשך כמה ימים (ארוכים?)  ברצף- אני פה בשבילך!

מה אני מציעה?
קייטנת אמהות לליווי תזונתי וריגשי
🍲 קבוצת וואטסאפ סגורה ואינטימית, עד 20 משתתפות
🍲 רעיונות לארוחות, מתכונים, שיתוף תמונות, מענה על שאלות, עריכת התאמות לפי בחירות תזונתיות שונות
🍲 הצעות לפעילויות עם כל בני המשפחה שיעזרו לכם לשמור על אורח חיים פעיל ככל האפשר בזמנים הלא ברורים וידועים המגיעים לכולנו

כמה זה עולה?
70 ש"ח להשתתפות בקבוצה במשך שבוע (בתשלום מקוון מראש)

מי אני?
שמי ורד לב, אני אמא לארבעה.
אני נטורופתית, יועצת הנקה מוסמכת ומלווה ריגשית בגישת BOT.
כותבת את בלוג האוכל מה יש לצהריים משנת 2011, מנהלת את קבוצת המטבח הפתוח של ורד לב
פוגשת יחידים ומשפחות לליווי תזונתי והנחיות לאורח חיים בריא ב-20 השנים האחרונות.

אשמח להכיר אתכן טוב יותר ב"קייטנת האמהות" בוואטסאפ.
מוזמנות לפנות אליי בפרטי בפייסבוק וגם בוואטסאפ
0528527755


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה