"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שני, 12 באוגוסט 2013

קיץ, חופש, מים ו... טונה אדומה

ימים כייפיים ביותר עוברים עלינו בחופש הזה.
אני מודה שאני נהנית ללכת לישון מאוחר, לקום מאוחר (כשהכלבים והקטני מאפשרים את זה), לאכול מתי שבא לנו, לצאת ולבוא ובעיקר להסתובב סביב הבית עם שלל פעילויות כייפיות שאפשר להמציא על הרגע (יש גם כמה מתוכננות).

התחלתי לעשות קצת סדר במגירת הצבעים/ מדבקות/ דפים ומצאתי כל מיני מציאות שהתפתחו לציור "פיקאסו" אימתני






הבנות נהנו כ"כ והיה צורך להוריד את כל מה שציירו על עצמן, אז החלטנו לצאת לטרמפולינה, עם צינור מים...

התכוננו היטב (ממש כמו אוליביה)


ויאללה לטרמפולינה...

חיש מהר הגיע הצינור
נפתח
והתחיל להשפריץ


"כל הילדים קופצים..."


מנוחה קלה

ושוב קופצים!
יש ימים שפשוט חייבים להיות בהם במים

ובינתיים ארוחת הצהריים מתארגנת
נתח טונה אדומה שקניתי קפוא
נחתך לפרוסות ונצרב עם שמן קוקוס

ביחד עם שעועית ירוקה, ירקות בתנור עם שמן קוקוס וטחינה
[אמא, זו אחת הארוחות הכי טעימות!!!
ואפילו הסקפטיים הסכימו לטעום ונהנו מאד!]

אחרי מנוחה קלה עם סרט (נדמה לי שזה היה "החרב באבן") פנינו למבצע בו חשקתי זה זמן רב

סידור ערימות הנעליים!!!

זוגות זוגות

וארז עזר לנקות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה