"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

2 המלצות שוות: ספר ילדים וסרטון

אני אוהבת לשתף דברים שמוצאת על הדרך- להשראה, למידה מעמיקה יותר, פתיחת המודעות לכיוונים נוספים ועוד.
אם אתם רוצים לראות  בשוטף דברים שאני מלקטת על הדרך, מוזמנים להצטרף לקבוצה שלי בפייסבוק ולאינסטגראם שלי

עוד כשטיילנו בחו"ל קבלתי בקשה להשתתף במימון המונים של ספר ילדים שיצרו 2 חברות, קולגות ושכנות לשעבר שלי מכרכור. ברור שהשתתפתי! המטרה כל כך ראויה בעיניי!
עם כל המעבר והשינויים והכל יצא שרק לפני יומיים הגעתי לספר (דרך שיחה עם מטופלת צעירה שהזכירה לי את הספר כשהבנתי שזה בדיוק מה שיוכל לעזור לה להבין דברים ששוחחנו עליהם בטיפול) והקראתי אותו לילדים.
תשמעו, זו הייתה הצלחה מיידית! הם מייד התחברו לדמות הראשית והתפתחו פה שיחות על 'מי מושך את החוטים כשרוצים לאכול משהו' ו'מה הם חיידקים טובים ורעים' ועוד.
אז החלטתי מייד לשתף ולפרגן כי זה ספר כזה שבעיניי חשוב שיהיה בכל בית בו ישנם ילדים



להציל את אצידופילוס הוא ספר ילדים חדש שכתבו שתי חברות וקולגות שלי: רותם שלאוזר ורויטל כהן הרפז. שתיהן מטפלות בתזונה ובכלים נוספים.
מתוך הכתוב על הספר באתר: "בעידן של התעוררות אוניברסלית לחשיבות התזונה והשלכותיה על הבריאות שלנו, האתגר בחינוך ילדינו לתזונה בריאה הוא גדול מתמיד כמו גם הצורך בספרי ילדים שמנגישים את הנושא לגיל הצעיר.
מכאן נולד "להציל את אצידופילוס"- ספר ילדים מקסים שמשנה את השיח עם הילדים על התזונה שלהם ומהווה כלי חדש להורים ואנשי חינוך לגייס את הילדים לאכילה בריאה ומאוזנת ממקום של הבנה ובחירה. 
סיפור מרתק, מותח ומסקרן שכתוב בחריזה שנונה ומשעשעת ומחבר את הילדים לגוף שלהם באמצעות עולם הדמיון.
מתאים לגילאים 4-10"

אפשר למצוא את אצידופילוס גם באתר שלו וגם בדף הפייסבוק שלו

***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^***^^^

סרטון מקסים ומעורר השראה שנתקלתי בו ממליץ על תרופה ישנה- חדשה לשלל בעיות, מיחושים ומצבי רוח.
מומלץ בחום, במינונים גבוהים!


אז תהנו לכם!
ואם יש לכם המלצות משלכם, או משהו שהייתם רוצים לספר לי עליו כדי שאבדוק ואמליץ הלאה, אשמח לשמוע!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה