"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום רביעי, 2 במרץ 2016

גביניות כרובית מהממות!

אתמול העלו לאחת מקבוצות הפליאו בפייסבוק סרטון מהיר כזה של גביניות/ קציצות כרובית קטנות וחמודות כאלה.
ואני הרי חובבת כרוביות ידועה ובשבת היו לי 5 כרוביות במקרר (!!!) אז נשארה לי אחת בשביל הניסוי החמוד הזה (שבתכלס ממש דומה לתחתית פיצת הכרובית וודאי לעוד מתכונים שהעליתי פה עם השנים)

חומרים

כרובית בינונית מבושלת/ מאודה חתוכה או מעוכה קטן קטן
1-2 ביצים (במתכון בסרטון שמים חלמון אחד, אני התחלתי מביצה אחת והרגשתי שצריך עוד אחת, אז הוספתי)
כף חמאה
כמה כפות של גבינה מגורדת (מוצרלה, פרמז'ן, קשקבל- מה שאוהבים. עדיף בלי חומרים משמרים, כמובן, אם אפשר)
מלח, פלפל
למתכון המקורי הוספתי בצל קצוץ קטן

אופן ההכנה

מחממים תנור ל 220 מעלות.
מכינים תבנית עם נייר אפייה.
בקערה מניחים את כל החומרים ומערבבים.
בידיים מועכים הכל ביחד עוד קצת ויוצרים כדורים/ קציצות.
מניחים על נייר האפייה ומשגרים לתנור לכרגע שעה




הריח בבית משגע, צריך ממש להיזהר לא לאכול אותן כשהן יוצאות מהתנור חמימות ומגרות כאלה.
הן סופר טעימות חמות או קרות



קישור לסרטון המקורי למי שרוצה, מחוץ לפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה