"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום חמישי, 5 במאי 2016

הזמנות אונליין לאוכל, תוספים, תבלינים ועוד

מאז שעברנו לחור בדרום למדתי להעריך את הזמנת מרכיבים שונים מהתפריט הקבוע שלנו דרך אתרים ייעודיים המתמחים בכך.
אז מעבר לשימוש הקבוע שאני עושה ב"שופרסל אונליין" וב iHerb.com יש עוד כמה אתרים אותם אני פוקדת באופן קבוע.
רוצה לספר לכם עליהם.
אני מעדיפה לתמוך בעסקים קטנים ומשפחתיים, עד כמה שאני יכולה. זה נותן תחושה טובה לתמוך באנשים שעורכים שינויים משמעותיים בחייהם ובחיי המשפחות שלהם


מי אוהב תבלינים?

עם כמה שאני אוהבת לבשל ומבשלת המון אני בד"כ מאד בסיסית עם התבלינים בהם אני משתמשת.
לא אוהבת תערובות קנויות ומוכנות מראש, מלבד כמה דברים, כמו אבקת קארי אולי.
יש לי לא מעט תבלינים שאני משחקת בהם, אם כי זה באמת משהו מאד תקופתי.
יש לי תקופות בהן אני משתמשת באותו סוג תבלינים כמעט להכל ואחרי תקופה מסויימת זה משתנה שוב.
למה זה קורה?
מי יודע... טעמים משתנים, עונות משתנות, אני מקבלת השראה ממשהו שאכלתי במקום אחר, ממתכונים שאני קוראת בכל יום משלל אתרים ובלוגים, או שלרגע נחה עליי איזו מוזה


דלועים למיניהם (דלעת מיוחדת, קישוא צהוב וזוקיני) עם תערובת בלקן ומלח


לכן עקבתי בשמחה איך העסק הקטן של איילת ונציה התפתח לו לאורך תקופת זמן דיי קצרה למעין אימפריה קטנה ואיכותית- "התבלינים של איילת".
היא התחילה בקטן ומהר מאד הביקוש עלה והיא הייתה מספיק קשובה כדי להמשיך ולהתפתח עם העסק.
איילת מוכרת שלל תבלינים, בודדים או בתערובות- זה הקטע החזק אצלה! במיוחד למאותגרי הבישול והמטבח, לאלה שאוהבים לגוון ולהחזיק שלל צנצנות ריחניות שונות וגם למתנות.
התבלינים שהיא מוכרת הם איכותיים, ללא גלוטן ותוספים למיניהם, מה שהופך אותם למושלמים לכל הפליאוליתים, הצליאקים ולכל מי שבריאות ותזונה חשובים עבורו 


צלעות עם תערובת בלקן (הירוקה) ופפריקה מעושנת (האדומה)


יבשים: אגוזים, זרעים, חמאות אגוזים ועוד ועוד


חברה סיפרה לי שעשתה הזמנה מאתר שיש בו את כל היבשים במחירים דיי זולים.
מיד ניגשתי לבדוק ומצאתי את "המזווה" של מורן רסקין.
אתר נעים לעין, מושקע ומכיל כל טוּב במחירים באמת ממש נוחים. יש שם אגוזי, זרעים וחמאותיהם, משקאות דגנים ואגוזים, קמחים למיניהם, פסטות, קטניות ודגנים, מוצרי קקאו ושוקולד ועוד הפתעות. הכל מתובל בשלל מתכונים ורעיונות נחמדים. 
ויש בו גם משלוח חינם בהזמנה מעל 250 ש"ח.
מיד ניגשתי להזמין שלל אגוזים.
הכי הייתי בשוק כשההזמנה הגיעה ביום שאחרי!!!  (לא בטוחה שזה תמיד יהיה כך, בטח זה קרה בפוקס).
שווה!

זוכרים את האגוזים המתובלים שלי?
זה המתכון של זה



וזה המתכון הזה


מי לא אוהב שוקולד וקקאו?

האתר הותיק של "קקאו טבעי" השתדרג קצת לאחרונה.
זה המקום להזמין חומרי גלם איכותיים להכנת מיני שוקולדים איכותיים לבד בבית. ואפשר לרכוש בו עוד חומרי גלם, כמו אגוזים, פירות יבשים, ממתיקים ועוד.
ואם לא בא לכם להכין לבד, ממליצה בחום על השוקולדים של דורית (טעמתי...)

מקור הבשר

זה אמנם אינו אתר בייתי או קטן כלל, אלא אימפריית בשרים גדולה הכוללת מסעדות, מעדניות ומערכת משלוחים משומנת היטב.
אני מאד אוהבת להזמין בשר ממרינדו והופתעתי לטובה כשנודע לי שהם מגיעים עד לחור הדרומי שלי. זכיתי.
ממליצה בחום!

קנייה קהילתית

אתר חדש שהתוודעתי אליו לפני מספר ימים- Rootstock מאפשר קנייה משותפת, משלוחים לנקודות חלוקה מרכזיות, שיתוף חקלאים ועקיפת מתווכים ועוד.
מודה שטרם השתמשתי בו, בעיקר כי הוא ממוקד בצפון הארץ, אולם אשמח לעקוב אחריו... אם השתמשתם, ספרו איך!


אומגה 3

טוב, ברור שאני משוחדת וכל זה...
אני עובדת עם גיא ואורנה בן צבי ובני משפחתם כבר לא מעט שנים.

אולם רק מאז שעברנו דרומה החלטתי לפתוח נקודת מכירה דרומית של המוצרים המעולים שלהם.
לא שרציתי לפתוח חנות בבית, פשוט זה יצא ככה... לא תמיד קל למצוא דברים קרוב לבית כשגרים רחוק ורציתי לאפשר למי שמוצא את עצמו במצב דומה לשלי להגיע לאומגה 3 איכותי ללא דמי המשלוח.
אז ממליצה בחום על "אומגה 3 גליל" ואם אתם בדרום, מוזמנים לתאם אתי רכישה





מכירים עוד אתרים להזמנות חומרי גלם טובים ברשת?
ספרו לנו עליהם בתגובות, כדי שכולנו נוכל ליהנות ולהשתכלל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה