"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שלישי, 21 במרץ 2017

מה קורה במטבח שלי כשאני לא שם

לפני שבועיים נקעתי את הרגל.
זה קרה במהלך אימון מאמאנט (כדורשת) וכמובן ביאס אותי עד מאד.
עד שכבר התחלתי לחבב משחקי כדור וליהנות מהקטע...

במשך 5 ימים ישבתי עם הרגל למעלה ולא זזתי הרבה. למזלי בעלי היה בבית וזה התאפשר.
הרגל כאבה, הייתה נפוחה מאד ותחושת המוגבלות והמסכנות השתלטה עליי לפרקים



אממה... החיים נמשכים, נכון?
כולם צריכים להמשיך לאכול ולתפקד, גם אם אני מושבתת כרגע.
אז למזלי בדיוק באותו היום, לפני שהכל קרה, הכנתי 2 סירים והיה מה לאכול ליום- יומיים ובמקביל האצלתי סמכויות ומתכונים לבעלי, לאחי ולגיסתי שהגיעו בסופ"ש ולכל מי שהיה פנוי לעזור.


ומסתבר שכשאני לא במטבח, דברים קורים, רק... אחרת 


בחיים לא חתכתי והנחתי בצורה כזו מסודרת

צלוחית עם מלח- פלפל (איך לא חשבתי על זה קודם?)


מכינים את כדורי הקוקוס- תמרים בצורות חדשות ומקוריות

לומדים גיאומטריה

בעלי הכין חמין לשבת (מתחת לירקות יש אסאדו)
אעלה על זה פוסט בנפרד, אל דאגה
חוזרת לעצמי. משתדלת לעשות לאט ומעט. תרגול טוב של נוכחות והתבוננות עבורי

הסלט הראשון שהכנתי בעצמי אחרי שבוע בערך
מרענן וכייפי!
רק בריאות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה