"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שני, 23 באפריל 2012

הקערה האדומה שלי





יש לי קערת פלסטיק כזו. אדומה וגדולה.
היא אחד הכלים שאני משתמשת בהם הכי הרבה במטבח שלי.
הגודל שלה מתאים למגוון סלטים, ערבובים, תערובות לקציצות ופשטידות, בצק לעוגות ועוגיות ועוד ועוד.
אני כבר לא זוכרת כמה זמן היא אתי במטבח, אולם היא משמשת אותי ממש כמעט בכל יום ופתאום כשראיתי אותה יום אחד מתייבשת לה על מייבש הכלים אחרי עוד ארוחה שהיא עזרה לי להכין, החלטתי שמגיע לה פוסט משלה

בדרך להיות פשטידה

בדרך לגונדי

באאאארוווור שהיא עוזרת לי כשאני מכינה גרנולה

לפעמים העוף צריך מקום נוח להפשיר בו

או להתערבב במרינדה


איילה מקצצת בה קציצות המון פעמים

ויש גם קערה כחולה, אולם היא כבר מסיפור אחר

באיזה כלי מטבח אתם מוצאים את עצמכם משתמשים הכי הרבה?

4 תגובות:

  1. מוזר, הקערה האדומה שלי היא כסופה...

    השבמחק
    תשובות
    1. וחוץ ממנה, סכין טוב, קולפן וכפות עץ

      מחק
  2. הקערה שלי ירוקה בהירה לא יפה כל כך , אך הגודל שלה אידיאלי לכל מיני דברים. לאחרונה התחלתי להשתמש גם בקערת נירוסטה שחברה הביאה בה סלט כרוב ואמרתי לה שתשכח ממנה.

    אגב אני בהיי, כיוון שלפני שעה רכשתי תרמומיקס מסוכן שבא אליי הביתה(או מהריזוטו המעולה שהוא הכין איתו), אני מרגישה שאני הולכת בכיוון הנכון עם התזונה.

    השבמחק
  3. מסננת לבנה שקניתי לפני 10 שנים
    2 קערות:צהובה וכתומה.
    אני לא מדברת על סירים מסוימים שלכל אחד יעוד מיוחד:הקציצות מצליחות רק בסיר אחד
    האורז רק בסיר שלו
    הפופקורן כמובן רק בסיר היעודי
    בלחם שאני מכינה יומיום כמובן...צריך סיר מיוחד וכד'
    גם הלח חיתוך הסלט יוצא טעים רק עליו....

    השבמחק