"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שבת, 8 בספטמבר 2018

הזמנה להכרות מחודשת- משתנה עם עצמנו

כמה הגיגים לקראת תחילתה של שנת לימודים חדשה.
רגע חגיגי שכזה, עת אנחנו יוצאים מתוך החופש עם שלל חוויות, תחושות ורגשות, משאירים את כל אלה מאחורינו, מצדדינו, מתחתינו או מעלינו ופנינו קדימה אל מה שעתיד להגיע עכשיו.

נכון, יש עוד כמה חופשות וחגים שיאפשרו לנו כמו לנער מעלינו את שאריות החופש הזה, משל היה שאריות החול שנדבקו לנו ולילדינו על הרגליים ועל הידיים לפני הכניסה לאוטו או הבייתה




אז לא, אין כאן מתכונים לקופסאות האוכל של ילדינו (אולי בהמשך...), או תחליפי פליאו ללחם וללחמניות למיניהן (את אלה אפשר למצוא למשל פה ואני בטוחה ששיטוט בבלוג יפגיש אתכם עם עוד מתכונים מתאימים).

יש פה הזמנה להתבונן על עצמנו, על החלקים השונים שאנחנו מורכבים מהם. כמו היו חלקים של משחק הרכבה המאפשר לנו צורות מורכבות שונות בכל פעם. בכל תקופה, בכל עונה, בכל מצב רוח. בין חופש לשגרה, בין חג לימות חול, בין לפני לבין אחרי, בין מחוץ ל- לבין מתוך ה-






ואם גם את- כמוני- היית צריכה לחכות עד לחזרה לשגרה כדי להרכיב את עצמך מחדש אחרי התפרקות החופש על כל היבטיה, ועיסוקך הוא בעולם הלידה על שלל כיווניו ומורכבויותיו אולי תגלי שדווקא הרגע האחרון הוא הכי מתאים עבורך להצטרפות לקורס bot1 עם קרן פרידמן גדסי (ובליווי שלי גם). שם אנחנו בוחנות כל הזמן חלקים שונים, קומבינציות שונות, הרכבים ותצורות בכל מה שקשור לשדה הלידה - שרק הולך ומתרחב ככל שאני צוללת יותר ויותר בעולם הזה.
לפרטים נוספים על הקורס, הגישה, על קרן ועוד.
מתחילות ממש אחרי יום כיפור ואשמח מאד לשותפות מוכרות יותר ופחות למסע הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה