"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום חמישי, 23 בפברואר 2012

ארוחת קומבינציה

לא הייתה לי ארוחה של ממש, אבל היו לי כמה וכמה מנות בבית.
החלטתי להרכיב אותן לארוחה אחת משביעה ומזינה, בצלחת אחת.

מה היה לי?
שאריות מרק כתום מלפני יומיים- שלושה
תבשיל פשוט של קינואה ביחד עם כרובית ותפו"א (ואריאציה של משהו שלא הצליח, בסגנון מדפקט לאפקט)
הפסטרמה הבייתית המעולה בהשראתו של דעאל

בסיר חיממתי את המרק ביחד עם כמה כפות מתבשיל הקינואה.
הוספתי פרוסות דקיקות של פסטרמה ויצאה לי ארוחה מושלמת!



לגבי הילדים (מיישמת את בקשתה של לימור מאתמול)- הקטנים יותר אכלו בגן ולא היו רעבים, הגדולה הייתה אצל חברה, אולם אני מניחה שהייתה מצטרפת אליי בשמחה (היא אוהבת כאלה בד"כ).
בעלי ואני מאד נהננו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה