"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שני, 6 באוקטובר 2014

ירקות קלויים על המחבת

אני לא מרבה לכתוב,  אני יודעת.
ככה זה במסע,  בטיול…  הפוקוס משתנה,  הזמן מתחלק אחרת,  לא תמיד יש אינטרנט או בטריה למחשב/ נייד…
יש לי אלף תרוצים.  את מי זה מעניין?
כי הרי לאכול אנחנו ממשיכים,  ולבשל גם…

אז ירקות קלויים על המחבת מגוונים לנו את הארוחות,  את הביצים,  את הסלטים.
וגם,  אין לי תנור…  רק גז…

חותכים ירקות לריבועים קטנים
מקפיצים מערבבים בשמן קוקוס במשך 10 דקות בערך
מוסיפים שום קצוץ,  בזיליקום,  מלח,  פלפל ועוד מה שרוצים

כרובית,  גזר וקישוא


ומכניסים לסלט,  או מוסיפים ביצים לחביתה,  או מערבבים עם אורז,  או מוסיפים לבשר טחון לקציצות
תחליטו לבד כבר מה תעשו איתם…
מה שבטוח,  לא ישאר לכם הרבה,  כי זה סופר טעים!

בסלט ביחד עם מלא ירוקים ומוצרלה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה