"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שלישי, 18 באוגוסט 2015

פוסט חזרה רשמי! כל מיני ארוחות

נסענו וחזרנו
עדכנתי רק מדיי פעם את הבלוג מהדרך, במקומות בהם באמת עצרנו לתקופה וגם בישלנו.
אם כי לא באדיקות, מודה. בכ"ז זה משהו אחר לגמרי, להיות במסע, בתנועה.... גם כשיושבים במקום.
פלוס היה לי בלוג מסע לתחזק.

אז עכשיו חזרנו ואני פה מחדש!
עברנו דרומה למדרשת בן גוריון שבשדה בוקר.
אז אם יש פה מקומיים, מוזמנים לבוא לומר שלום! נשמח להכיר.
וכרגיל אפשר להיות בקשר וירטואלית.

עם מה נתחיל? עם מה נתחיל?
שהרי חוזרים לאכול בבית, יומיום, כמה פעמים ביום...
צריכה להחליט עם מה ולרוץ משם...

המנגו'ס חוסלו

ארוחת פועלים של פורקי ארגזים
עם סלט, טחינה, גבנ"צ וזיתים

מדף תבלינים ונשנושים מתחיל להתהוות לו

אפילו מצאתי זמן להכין את כדורי האנרגיה 'של הבית'

נשנוש קטן של 'אין לי כלום בבית'
עם: בננה, אננס מיובש, צימוקים, פתיתי קוקוס ושמנת של פעם

ארוחת שישי כמו שצריך, עם חברים

פירות בשבת עם חברים
קצת להזכיר טעמים קרובים- רחוקים: אננס, פפאיה ומלון

ארוחת צהריים צבעונית בין בניות, נקיונות ופריקות ארגזים

אורז, כרובית בתנור, סלט סלק ותבשיל תרד פטריות בשמנת

קציצות בתנור, כי זה הכי בית שיש

עם סלט שהבנדוד/ אחיין הצעיר הגה והפיק
עגבניות, בצל ופטרוזיליה

היא על הטחינה

הוא על הסלט

בתוספת בטטה ודלורית בתנור

ולא לשכוח להקפיא את הענבים, כן?
חם פה!!!


אז בית, מטבח, תנור, סירים, ארוחות, בישולים, בוקר-צהריים-ערב, 'אני רעב/ה!!!'

חזרתי ובגדול!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה