"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שלישי, 10 בנובמבר 2015

עדכוני בלוג- כי צריך לתחזק ולסדר מפעם לפעם

אני יודעת שחלק מהאנשים שנכנסים לבלוג עושים זאת על בסיס קבוע.
אני יודעת, כי אתם מספרים לי את זה במפגשים, במיילים, בפייסבוק.
זה תמיד נעים לי לשמוע שהדברים שמעניינים אותי מעניינים ומשמעותיים גם עבור אחרים.

לכן חשוב לי לעדכן שלאחרונה ערכתי קצת רענונים בדפי הבלוג הקבועים, אלה המופיעים למעלה.
הוספתי דף מסודר ומפורט המסביר על צורת העבודה של כנטורופתית וכיועצת הנקה, עם פירוט חבילות הטיפול אותן אני מציעה. ויש אפילו בונוס עבור הממהרים לרכוש חבילת טיפול עד לסוף 2015! המחירים יתעדכנו ויעלו עם תחילת שנת 2016. 

הוספתי גם דף חדש שהוא לגמרי שלכם, הקוראים!
הגעתי למסקנה שחבל ששאלות שאני מקבלת מכם- על בסיס יומיומי וקובע- יישארו רק בינינו ובחרתי כמה נושאים שחשבתי שעשויים לעניין עוד קוראים והעליתי אותם- ביחד עם התשובות והמלצות להמשך קריאה והעמקה- לדף שנקרא "אתם שואלים, ואני עונה".

כרגיל, אשמח להמשיך לקבל מכם תגובות למיניהן.
מוזמנים להצטרף לדף של הבלוג בפייסבוק, או להעלות שאלות ודיונים בדף הקבוצה שלי בפייסבוק.
האינסטגראם שלי יראה לכם מה אני מכינה ואוכלת כמעט בכל יום ואני גם זמינה במייל, כמובן.

שיהיה המשך שבוע מקסים לכולנו!


תזכורת לימים אחרים...
פרפר מנפאל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה