"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שישי, 22 ביולי 2016

מיני דגים משומרים, כן, כן, בקופסא!

בקריאה באחד מעשרות בלוגי האוכל שאני עוקבת אחריהם נתקלתי בהמלצה על חברת Crown prince המייצרת מוצרי דגים שלא עברו הנדסה גנטית. המוצרים נטולי BPA ומפורסמים כמגיעים מדגים ברי קיימא.
מאחר ואני מרגישה שבתחום הדגים אנחנו קצת לוקים בארצנו הקטנטונת, החלטתי להזמין לי כמה מהמוצרים שלהם ולהתנסות בהם. ארוחה בסגנון מעדנייה בהחלט מתאימה לנו מדיי פעם, במיוחד בקיץ, כשאנחנו לא תמיד אוהבים ארוחות כבדות ולי יש פחות חשק לבשל (ככה זה בכל קיץ... כבר מכירה את זה)
[אפשר לעשות הזמנות אונליין של מוצרים כאלה דרך i-herb או vitacost. תבדקו מה יוצא יותר משתלם בכל פעם, זה עשוי להשתנות]



הקטנצ'יק שולח ידיים לצדפות


וכך יצא ששילבנו מיני דגים שונים בארוחותינו השונות. לצד מנות ירקות, ביצים וסלטים למיניהם.
מה גם שכולנו געגועים לצדפות ומיני מאכלי ים שכה נהננו לאכול בויאטנם, קמבודיה, תאילנד וסרי לנקה בטיולנו, ממנו חזרנו לפני שנה...
כולם נהנו להתנסות, חלק אהבו חלק מהדברים וחלק לא. העיקר, מבחינתי, הוא שהם מוכנים לנסות. זה ממש חשוב בעיניי, לא לאבד את הסקרנות באוכל, את הפתיחות, את הסיכוי הזה שאולי נפגוש משהו מדהים שלא הכרנו עד עכשיו!
ביחד עם קישואים ודלוריות בתנור
בן ה-4 שלנו שגזור על בטטות בתנור נהנה לאכול בפעם הראשונה דלורית במקום
'זו החברה של הבטטה!'- צודק לחלוטין אהוב שלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה