"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום רביעי, 25 ביולי 2018

על חופש וחצילים ותוך כדי

אז חופש גדול והילדים בקייטנות- נכון.
אולם אני מוצאת את עצמי עם עוד פחות זמן ויותר דברים לעשות.
כי כל אחד מהם רשום לקייטנה אחרת, שמתחילה בזמן אחר ומסתיימת בזמן אחר, ולפעמים יש ימים הפוכים ולילות לבנים וחוג שמתחיל בזמן שונה והכל מתבלבל לי...
עד שאני מסתגלת ללו"ז אחד, זה כבר משתנה ומתחילה תכנית אחרת

ואז אני מגלה שיש לי במקרר חצילים ועוד לא הכנתי אותם (מה????)
תוך כדי הכל מייד הנחתי בתבנית והכנסתי לתנור

על 200 מעלות עד שהם רכים ומוכנים להם (שעה פלוס)
זה הכי קל ופשוט, כמו גם.... לשכוח אותם שם עד הבוקר- נכון?
אבל זה באמת מעולה, זו אחת השיטות להתעסקות ולקילוף חצילים (ידעתם שיש מלא שיטות כאלה?).
אחרי שהם מתקררים, בתנור, ממש קל לקלף אותם ולהוציא את ה"בשר" מהחצילים.

גם אם אני בכלל באמצע ארגונים של אירועי שבוע ההנקה לשבוע הבא, קידום הספרים האלקטרוניים החדשים שלי (מתוכננים כמה לייבים בקבוצות שונות בפייס, מוזמנות לעקוב אחרי הפרסומים שלי בפייס), הנעת ספרי "המדריך הישראלי להנקה" לשלל אירועי שבוע ההנקה ברחבי הארץ, קידום האירועים השונים דרך ליגת לה לצ'ה והאיגוד הישראלי ליועצות הנקה מוסמכות , מתן מענה למטופלות ושיחות הכרות עם מטופלות חדשות ועוד
אז טוב שהם נחו קצת בתנור בלילה
ובבוקר...

שלאק
יצאו למסננת, להגיר קצת נוזלים
כנראה שהמוח שלי אוהב לפעמים (!!!) לעבוד על כ"כ הרבה דברים בבת אחת, כי גם הרעיון של לכתוב את הפוסט הזה עלה תו"כ הכנת סלט החצילים, בין וואטסאפים, כביסה, הוצאת ילד לקייטנה שלו ושיחות טלפון 

סלט חצילים רך, קטיפתי וטעים!!!

במעבד מזון מערבלים: "בשר" חצילים, שמן זית, מיץ לימון, מלח, פלפל, 2-3 שיני שום וחופן עלי פטרוזיליה

המשך "חופש גדול מהנה". אולי הוא יהפוך ליותר חופש בהמשך. עד אז..... יש הרבה מה לעשות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה