"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שני, 28 במאי 2012

פוסט צינון הבלוג לתקופת מה- או- אוטוטו יולדת...



אז כן, אוטוטו יולדת. בפעם הרביעית...
מצד אחד כבר מתורגלת עם כל מה שצריך והמסביב והכל.
מצד שני, זה תמיד שונה וחדש ואחרת.

מתחילה להתכנס לי בתהליך איטי והדרגתי
עם כל ענייני הבית, המטבח, הילדים והעבודה.
סוגרת פינות וקצוות,
כותבת את מה שרציתי ודחוף.
קונה את כל מה שאני רוצה שיהיה בבית, לתקופת מה בה לא אוכל לתזז בין חנויות ומקומות.

וגם הבלוג יצטרך לקחת זמן לנשימה ארוכה.
מי יודע באיזו תדירות אוכל לחזור לכתיבה?
מי יודע כמה ארצה?
מי יודע על מה יהיה לי לכתוב עוד הרבה?
הנקות?  ארוחות עם חלב אם?
לא צריך להגזים...

מזמינה את מי שירצה להמשיך ולשתף את ארוחותיו עם הבלוג וקוראיו לשלוח אליי מתכונים המלווים בתמונות של הכנת המנות.
אולי זה מה שיופיע יותר בפוסטים בשבועות הקרובים? הכל אפשרי...

האם זה הפוסט האחרון לפני הלידה?
קשה לומר בוודאות, שהרי מי ידע מתי אנחנו אמורים להבליח אל העולם הזה במדוייק?



מאחלת לעצמי לידה טובה ומעצימה, בדיוק כמו שאני אוהבת ויודעת.
יודעת שיהיו האנרגיות הנכונות למהלך הזה.
בטוחה שיהיה שפע של אוכל מזין לפני, תוך כדי ואחרי הלידה (מי אמר כיבוד לידה ולא קיבל?), במינונים המדוייקים לנו
[אולי אוכל גם בלידה הזו לנשנש אבטיח תו"כ ואחרי הצירים, כמו בלידה הראשונה שהייתה בדיוק לפני 10 שנים!]

נתראה בהמשך

תמונה פשוט מעולה שצילם בן השש ורבע שלי (איזה אלוף, נכון?)

7 תגובות:

  1. יפה אחת :-)
    שיעבור לך בדיוק כמו שאת רוצה.

    השבמחק
  2. אני אתגעגע למתכונים...מחזיקה אצבעות ומקווה שתשובי...
    תודה על יופי של רעיונות,
    טליה

    השבמחק
  3. רביכה, לא רביחה

    השבמחק
  4. מאחלת לך לידה קלה, שתתקדם בדיוק כמו שאת רוצה. נחכה לך בסבלנות עד שתתפני

    השבמחק
  5. תודה, תודה על הברכות!
    מתקנת את הרביכה במהרה...

    השבמחק
  6. מזל טוב!!! קראתי את הפוסט אחרי הלידה, הוא ממש ממש מרגש <3

    השבמחק
  7. מאחלת לך לידה קלה שהכל יעבור בשלום,
    ותחזרי מהר לשיגרה כי זה הכי טוב וחלוק בבלוג את חוויותיך.

    השבמחק