"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שלישי, 5 ביוני 2012

פוסט אורח של חנה ליב- עוד ואריאציה על "סלט בצנצנת"

זוכרים שביקשתי שתשתפו אותנו ברעיונות שלכם? כי אני מן הסתם אהיה פחות בכתיבה בתקופה הזו...

אז כבר קיבלתי כמה מיילים מקסימים עם רעיונות ותמונות.
מעלה אותם בשמחה!
מוזמנים להמשיך ולשלוח אליי למייל veredavid@gmail.com

חנה ליב שלחה לי את הואריאציה שלה ל"סלט בצנצנת"- תודה!!!
[זה כ"כ יפה בעיניי- גם ויזואלית וגם מגוון האפשרויות שהרעיון הזה מאפשר לכל אחד]

בעקבות הרעיון שלך על סלט בצנצנת אני מכינה בשבועות האחרונים סלטים כאלה. האמת, אני לא מתה על סלט. לא אוהבת אוכל קר וקראנצ'י, מעדיפה בהרבה אוכל מבושל וחם. אבל הדיאטה דורשת...הצנצנות לפחות הופכות את ההכנה לכייפית.


"סלט סושי"- מכל המרכיבים של סושי (חוץ מהדג)

חומרים

רוטב משום כתוש, מיסו, סויה, שמן שומשום וקצת אגבה
גזר
אדממה
קולרבי
אורז מלא מתובל לסושי (חומץ אורז, סוכר, מלח)
אצות ווקאמה
גמבה
אבוקדו
מלפפון
תרד (לא סושי קלאסי, אבל טוב למלא בירוקים את הצנצנת)

תודו שזה מהמם! [גם הבלוג שלה מקסים! יאללה, חנה, חיזרי אליו בגדול!]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה