"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שישי, 14 בדצמבר 2012

מה אפשר להכין מהירקות האלה- או- תחרות מתכונים חדשה יוצאת לדרך!

יאללה, תתחילו לחשוב על רעיונות!
לכבוד הירקות הירוקים הנהדרים האלה
לכבוד הדף החדש שנולד לבלוג בפייסבוק
לכבוד סדנאות הבישול הקבועות המתחדשות שלי

אני מציעה הגרלה חדשה!

קחו את ארבעת הירקות הללו: שומר, כרשה, כרוב וקישוא זוקיני ותנו להם להוות השראה למתכון שתיצרו!
זה יכול להיות כל דבר שהוא- כבר עלה לי רעיון לפשטידה הזו, או כבסיס לאג מאפינס, או כתבשיל לצד מנה בשרית. הכל אפשרי...
הכלל הוא מנה שמשלבת את כל ארבעת הירוקים החורפיים הללו! (טוב, טכנית, קישוא הוא יותר קייצי, אבל ניתן לו להשאר, טוב?)

במה זוכים?

החלטתי שהפעם יהיו שלושה (3!!!) זוכים.
והם יזכו בהשתתפות באחת מסדנאות הבישול הקבועות שלי [בכל סדנא יישמר מקום לזוכה אחד, לפי תיאום מראש כמובן].
ניתן להעביר הלאה את הזכייה, כך שגם אלה שלא מתגוררים בארץ, או כאלה שירצו להעניק את הסדנא כמתנה עדיין יוכלו לקחת חלק בהגרלה (איזה כיף!)

הסדנאות יתקיימו ביום ו' האחרון של כל חודש, בביתי בכרכור (למעט תאריכים שנופלים על חגים ואז הם ייקבעו מחדש) בין השעות 9:00-12:30
לבירורים ותיאומי הגעה יש ליצור עמי קשר מראש בטלפון 0528527755 או במייל veredavid@gmail.com 

איך זוכים?

a Rafflecopter giveaway

מחכה כבר לראות את המנות הנפלאות שתיצרו, בטח יהיו פה רעיונות מדליקים!
בתאבון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה