"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שישי, 21 בדצמבר 2018

פשטידה ממש מהירה

אין לי זמן למשהו מסובך
רוצה משהו חמים וטעים, עם טעם מלוח- גבינתי כזה
פותחת מקרר, מותיאה כמה דברים שפשוט נמצאים שם ומכינה לי ארוחת ערב ובוהוריים למחר


חומרים

6 ביצים
1/2 מיכל שמנת של פעם (אפשר גם מיכל שלם, או גבינת שמנת)
4-5 כפות גבינה מגורדת (מוצרלה, נועם, קשקבל- מה שיש)
1-2 כפות ירקות מיובשים (אני השתמשתי בתערובת גניש של "התבלינים של איילת" שהיא פשוט נשנוש טעים כפי שהיא ותוספת מעולה להמון דברים)
1-2 כפות שמן זית





אופן ההכנה

זה באמת פשוט פשוט...
מערבבים את הכל בקערה אחת




מחממים תנור ל-180 מעלות.
שופכים את התערובת לתבנית ומכניסים לתנור לאפייה של 20-30 דקות, או עד שהכל נראה תפוח ומוכן (זה קצת יצנח בהמשך, אז לא לדאוג)




אפשר להכין את זה במהירות לקראת ארוחת ערב/ בוקר/ צהריים וגם לשמור את השאריות במקרר ליום שאחרי ולחמם לפני הארוחה

הפשטידה הכי מהירה שלי אבר
הירקות המיובשים ממש משדרגים כשאין זמן וחשק להשקעות נוספות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה