"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום חמישי, 2 בינואר 2020

איך לתת לילדים אומגה 3

יש אצלי נקודת מכירה של "אומגה 3 גליל" מוצר וחברה שאני מאד מאמינה בהם ולכן מחזיקה אותם אצלי, כדי שזה יהיה זמין למי שצריך בסביבה שלי.
הכל נמצא בקירור כמובן, לפי דרישת החברה


אחת השאלות הכי נשאלות היא "איך אפשר לתת את הכמוסות לילדים"?
כלומר, ילדים שצעירים מדיי מכדי לבלוע קפסולה גדולה כ"כ או כאלה שלא מצליחים בכלל לבלוע.
אני תמיד מציעה לאפשר לילדים למצוץ את הקפסולה ואף ללעוס ולבלוע, למי שזורם ובעיקר מזהירה את המבוגרים שלא לעשות "פרצוף" או להעיר הערות למיניהן, כי הילדים קולטים את אלה בצ'יק.
מרבית הילדים מאד אוהבים דגים ואין להם זכרונות פרטיים או קולקטיביים בנוגע לטעם של שמן הדגים (היו תקופות בהם הכריחו ילדים/ אנשים לבלוע שמן דגים ובואו נאמר שזו לא חוויה חיובית אצל הרבה מהם).
הרבה ילדים ממש נהנים למצוץ את ה"סוכרייה" הזו.

אפשר גם להוסיף את תוכן הקפסולה לאוכל כמו יוגורט/ לבנה/ טחינה/ טונה ואפילו שמעתי על כאלה שמוסיפים את זה למיץ.
מה שעובד עבורכם (ומבחינתי יש עדיפות, כמובן, לאוכל אמיתי ולא מעובד או עתיר סוכרים. אולם לפעמים אפשר לעגל פינות...).

פניתי לחברה בשאלה הזו והם שלחו לי חומרים שהם חולקים עם הלקוחות שלהם, ורציתי לשתף גם פה



בערוץ היוטיוב של החברה אפשר למצוא את הסרטון הזה שמראה את הכנסת תוכן הקפסולה לסלט טונה וגם שיתופי סרטונים נוספים שאנשים שלחו על מה שעובד עבורם ועבור ילדיהם


איך נותנים אומגה 3 לילדים
רעיונות נוספים
יש לכם עוד רעיונות? 
נשמח לדעת מה עובד אצלכם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה