"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום רביעי, 2 באוקטובר 2013

תבשיל ירקות ב slow cooker

היה כבר ערב,
של יום ארוך ונטול יותר מדיי זמן פנוי.
לא הספקתי להכין אוכל של ממש ביום ההוא,
וידעתי-
לבעלי לא יהיה מה לקחת לעבודה למחרת.
ואז
התגנבה הברקה למוחי המעוך
'אשתמש ב slow cooker שלי
בשביל זה הוא פה בדיוק!'
ואכן שלפתי אותו בחדווה ובפרץ של אנרגיה
ועמדתי לחתוך את כל הירקות שהיו בדיוק בבית


תפוח אדמה, בטטה, דלעת ובצל
נחתכו ונכנסו לסיר חיש קל 




גם רסק קפוא של עגבניות
שהוכן ב"חוות הירקות"
נכנס בקפיצה אל קדרת הפלאות



נמצאו גם כרוב ואפונה קפואה שממש חיכו
שמישהו יבחין בנוכחותם


תבלינים מלוא כפות עיטרו את הכל
וקצת מים זכים שאפשר בהם לטבול
נוספו אל הסיר והתחילו לשיר



את ה slow על low השארתי כל הליל



ובבוקר, הפלא ופלא, היה תבשיל לתפארת!

[השתלב לו נפלא עם צלי שהופשר למחרת,
עם אורז שהתערבב לו
ואפילו עם ביצים במחבת- שקשוקה סטייל]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה