"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שלישי, 17 באוקטובר 2017

פשוט פטריות

אין ספק שאני אוהבת הכנות פשוטות, טעימות, משביעות ומזינות של אוכל.
נכון, יש ערך ועניין גם במנות מסובכות יותר עם כמה שלבים, אולם מי שעוקב אחריי יודע שאני נוטה לדברים הפשוטים יותר. כאלה שקל לשלב ביומיום, שהם תכלסיים וקלים ליישום.

אני מאד אוהבת פטריות, בכל צורה ודרך.

אז פטריות בתנור. פשוט!

חומרים

סלסילת פטריות (או שתיים או שלוש)
שמן זית/ קוקוס/ חמאה/ גהי
תבלינים לטעמכם

אופן ההכנה

מחממים תנור ל-180 מעלות.
מניחים בתבנית פטריות חתוכות, או אם הן קטנות הן יכולות להישאר בשלמותן.
מפזרים עליהן את התבלינים- לפעמים אשים רק מלח, פלפל, שום גבישי. או רק מלח. לפעמים תערובת תבלינים מוכנה, כמו מלח מתובל כלשהו, או קארי.
מה שאתם אוהבים הולך פה!
ושמן, כמובן.

מערבבים טוב ומשגרים לתנור ל 10-15 דקות ומגישים חם (טעים יותר לדעתי).

תוספת נפלאה ומהירה לכל ארוחה



*** תוספת מאוחרת לפוסט ***
רגע לפני שהעליתי את הפוסט לאתר עלתה לי המחשבה לערוך חיפוש במתכוני העבר של הבלוג.
מאחר והבלוג הזה מכיל כל כך הרבה מתכונים, אחרי 6 (!!!) שנים של פעילות חשבתי לי שאולי העליתי בעבר כבר פוסט דומה...
והנה, באמת מצאתי כזה 😄 אפילו השם שבחרתי לפוסט ההוא הוא אותו השם 😄
בכל זאת החלטתי להשאיר גם את הפוסט הזה- למה לא? אני מרשה לעצמי 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה