"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום רביעי, 25 בספטמבר 2019

טוסט גאודה- פוסט אורח של ליטל פלד

ליטל פלד היא נטורופתית, קולגה שלי מעולם התזונה דלת הפחמימות/ פליאו ואני נהנית לעקוב אחרי הניוזלטרים שלה. ממליצה בחום.
כשביקשתי שתשלח לי מתכון אהוב שלה, לשיתוף כפוסט אורח בבלוג היא חשבה על טוסט הגאודה הזה, שנשמע ממש נפלא ואני חייבת לנסות אותו!

עד כאן אני ומפה נעבור למילותיה של ליטל:

אני אוהבת קופסאות אוכל!
שיהיו טעימות וצבעוניות, שיכילו אוכל מדוייק עבורי ברגע שאני צריכה אותו.
כששומרים על תזונת פליאו, ההתארגנות חשובה לא פחות. כשמתארגנים טוב- אוכלים טוב!
למזלי את רוב הארוחות אני אוכלת בבית, אבל מי שנמצא הרבה בדרכים כדאי שתמצאו כמה "מנות קופסא" שנוח לכם להכין ומתאימות לסדר היום שלכם.
את המתכון הבא אילתרתי לקראת טיול שנתי עם הילד- "טוסט" פליאו שהיה הלהיט של האוטובוס!

חומרים

בצל קטן/ בינוני
1/2 קישוא
כף חמאה
4 ביצים
3 כפות קמח שקדים
5 פרוסות גאודה מגורדות 
מלח, פלפל ותבלינים לפי הטעם

אופן ההכנה

טיגנתי בצל קטן וחצי קישוא פרוס במחבת עם כף חמאה.
בקערה נפרדת ערבלתיאת הביצים, קמח השקדים, והגבינ המגורדת.
הוספתי לקערה את הבצל והקישוא ועירבבתי, הוספתי מלח- פלפל.
חיממתי טוסטר (אפשר גם מולטיקייק) ושפכתי את הבלילה לתוך נייר אפייה. את נייר האפייה קיפלתי מכל הצדדים כמו מעטפה כך שלא יישפך (במולטיקייק לא צריך נייר) ואפיתי עד שנהיה טוסט שחום וטעים😊



נראה נהדר, נכון?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה