"מה יש לצהריים???????? אני רעבה!!!!!!!" נשמע לכם מוכר?

הורים רבים משתפים אותי באתגר היומיומי המתחדש שלהם- מה להכין לארוחת הצהריים.


לפעמים הצורך הזה עולה רק כשהילדים מסיימים את תקופת הגן ומתחילים את ביה"ס ולפעמים אף קודם לכן.


יש לא מעט הורים המעוניינים להציע מגוון תזונתי איכותי לילדיהם ומואסים בארוחות מוכנות מהסופר. הם בוחרים להזין את משפחותיהם באוכל אמיתי, בייתי, טעים ובעל ערך תזונתי גבוה. שאין בו חומרים משמרים, מוצרים מעובדים וכל מיני תוספים בסינית מדוברת. ועם זאת לא כולם מרגישים מאד יצירתיים במטבח. יש אנשים שרק למדו לבשל כשילדיהם התחילו לאכול ולא מרגישים שזה בא להם בקלות.

מתוך ההבנה הזו ומהסתכלות על ההתנהלות במטבח הפרטי שלי הבנתי שאני יכולה להציע כל מיני רעיונות כדי לעורר השראה ולאפשר גם לאחרים להכין אוכל איכותי ובריא שלא בהכרח יחזור על עצמו בכל פעם (וגם קבלתי בקשה מפורשת לשתף מהידע והנסיון שלי, אז החלטתי ללכת על זה. תודה חן!)

קוקו, משוגע על בישול

יום שלישי, 6 באוקטובר 2020

סוכריות ג'לי רימון- תותים

 זמן יש ✔️

רימונים יש ✔️

תותי שדה ותותי עץ במקפיא יש  ✔️

בלנדר יש ✔️

אז יאללה, זמן להכין סוכריות ג'לי רימון- תותים (כי סוכריות ג'לי קלמנטינה יש לנו פה כבר בבלוג 😉)
בהשראת המתכון החמוד הזה



חומרים

1 כוס מיץ רימונים
1 כוס מיקס של תותי שדה ועץ קפואים או טריים
כף דבש/ מייפל
2-3 כפות ג'לטין איכותי (גראס פד)

אופן ההכנה

מכינים מראש תבנית סיליקון מתאימה (השתמשתי פה בתבנית עם החורים הכי קטנים שהיו לי).

סוחטים את הרימונים למיץ (או משתמשים במיץ מוכן מראש)



בבלנדר מעבדים את התותים ומיץ הרימונים ומסננים את הכל לסיר, ללא החתיכות שנותרו מהערבול




מביאים את המיץ לרתיחה עדינה ומקטינים את האש, מוסיפים את הממתיק ומערבבים היטב על אש קטנה.
מסירים מהאש ומוסיפים את הג'לטין. ממשיכים לערבב טוב טוב עד שהוא נמס היטב




מוזגים את התערובת לשקעי הסיליקון בתבנית ומכניסים למקרר לכשעתיים, או עד שהג'לטין מתייצב ואפשר להוציא את הסוכריות- לאכול ולאחסן בכלי סגור במקרר



ככה מילאנו גם את משבצת היצירה, הבישול וההכנה של משהו טעים וכייפי למי שאוהב- שהוא גם מזין 😉

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה